شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین شارژی و موتور شارژی بازی دان :

گارانتی : یک سال گارانتی موتور و گیریبکس تنها اجزایی که در ماشین و موتور های شارژی سوار شدنی عموماً تحت فشار هستند و به نسبت از قیمت های بالایی برخوردارند موتورها و گیریبکس های آنها بوده و لذا بازی دان این دو قسمت را مشمول گارانتی خود می نماید.

خدمات پس از فروش : تا 5 سال خدمات تعمیر و رفع عیب با حداقل هزینه برای ماشین های شارژی در تعهد بازی دان می باشد (گارانتی مذکور مشمول فروش به همکار نمی باشد لیکن خدمات پس از فروش برای همکاران محترم نیز ارائه می شود )

 


 

 

فواید ماشین شارژی سوار شدنی برای کودکان :

تقلید از پدر و مادر  یکی از عوامل موثر و در رشد کودک می باشد . تلاش کودک در غذا خوردن راه رفتن حرف زدن و بسیاری اعمال دیگر ریشه در تقلید کودک از والدین دارد.

یکی دیگر از علایق کودک در سنین بالاتر از دو سال تقلید در ماشین سواری و رانندگی می باشد. با بهره گیری از این خصیصه می توان قدم های بهتری در رشد و شکوفایی فرزندانمان برداریم.

ماشین های شارژی سوار شدنی اسباب بازی هایی هستند که کودک را خیلی زود به دنیای سازنده و ذهن پرور تخیل می برند. کودک با ماشین خود در دنیای خیال اطرافیان خود را سوار می کند از اهل خانه خداحافظی می کند از سربالایی ها و سرازیری های زیادی عبور می کند به موانع می رسد بوق می زند دستش را برای دیگران که سوار نیستند تکان می دهد و ...

همچنین نقش موثری در کسب مهارت در استفاده همزمان از چشم ها دست ها و پاها و هماهنگی آنها دارد.

از همه مهم تر رابطه مستقیمی بین رشد جسمی کودک و تحرک و پویایی او وجود دارد . از آنجایی که بازی با ماشین های شارژی جنب و جوش و تحرک کودک را افزایش میدهد در نتیجه  میتوتند زمینه ای مناسب را برای سرعت بخشیدن به رشد جسمی او باشد.

افزایش اعتماد به نفس دستاورد مهم دیگر ماشین سواری برای بچه ها می باشد.

 

بازی دان با درک درست این نیاز همواره برترین های ماشین شارژی و موتور شارژی را در اختیار خانواده های و کودکان ایرانی قرار داده است

 بازی دان به عنوان مرجع تخصصی فروش در گروه ماشین شارژی و موتور شارژی برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای این دسته از کالاها نموده است

ماشین شارژی و موتور شارژی های بازی دان از استحکام بدنه بسیار خوب و کیفیت سیستم برق و باتری و موتور عالی برخوردار هستند لذا ماندگاری و دوام قابل قبولی دارند و گزارش خرابی حداقلی داشته اند. با این وجود جهت اطمینان بیشتر مشتریان گرامی در خرید محصولات خدمات زیر در خصوص ماشین های شارژی ارائه می گردد.



 

نکاتی مهم در نگهداری و بالا بردن عمر مفید باتری های ماشین شارژی و موتور شارژی

عمر مفید همه باتری های شارژی بسته به نحوه استفاده و نگهداری می تواند متفاوت باشد.

  رعایت نکات زیر برای افزایش طول عمر مفید باتری های ماشین شارژی توصیه می شود  :

- بهتر است در زمان تحویل پس از مصرف شارژ اولیه کارخانه حداقل به مدت 5 و حداکثر 8 ساعت باتری ها شارژر مداوم دریافت نمایند. به این شارژ شارژ اولیه می گویند توصیه می شود شارژ پیوسته باشد.

- انجام عملیات شارژ به سادگی و مشابه شارژ موبایل می باشد.

- در دفعات بعدی برحسب تجربه شارژ تا 4 ساعت هم کفایت می کند.

- هرگز اجازه ندهید شارژ دستگاه 100% به انتها برسد.

- در مواقعی که قرار است طولانی مدت از ماشین استفاده نشود بهتر است حتی المقدور 2 بار در هر ماه کامل شارژ شود و یا حداقل سر باتری آن از سیم کشی جدا شود. (سر باتری زیر صندلی ماشین قرار دارد)

- اتصال طولانی مدت به برق باعث کاهش عمر باتری و یا سوختن آداپتور خواهد شد.

باتری های ماشین های شارژی جزء لوازم مصرفی محسوب می شود و مشمول گارانتی نیستند اما همواره در بازار و در مجموعه بازی دان موجود است و در صورت خرابی به سادگی قابل جایگزین کردن می باشد.

 


 

پاسخ پرسش های متداول در خصوص ماشین شارژی و موتور شارژی:


سوال 1) باتری های آنها پس از هر بار شارژ چند ساعت راه می رود؟

پاسخ : معمولا بچه ها به صورت پیوسته از ماشین شارژی استفاده نمی کنند مدام خاموش و روشن می کنند لذا بین 2 تا 6 ساعت امکان استفاده از ماشین وجود دارد. در بسیاری موارد ماشین شارژی در هر چند روز یک بار نیازمند شارژ می شود.

در مواردی که ماشین بر روی فرش حرکت کند به دلیل اصطکاک بیشتر فرش شارژ زودتر خالی می شود.

سوال 2) آیا پدر و مادر هم می توانند ماشین شارژی را از دور کنترل کنند؟

پاسخ : به دلیل ایمنی بخصوص تا زمانی که کودک خود توانایی رانندگی ندارد باید والدین ماشین را از دور کنترل کنند لذا اکثر ماشین ها و حتی بعضی موتور های شارژی مجهز به کنترل از راه دور و کمربند ایمنی هستند

کنترل این ماشین ها هم توسط خود کودک از طریق پدال گاز و دنده صورت می پذیرد و هم از طریق ریموت کنترل توسط پدر و مادر

سوال 3) آیا ماشین های شارژی ترمز هم دارند؟

پاسخ : خیر پدال گاز ماشین های شارژی و موتور آن به گونه ای طراحی شده اند که وقتی کودک پای خود را از روی پدال گاز برمی دارد به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به پدال ترمز ماشین ترمز می کند و این یکی از عوامل ایمن کننده این اسباب بازی برای کودکان است.

سوال 4) سرعت این ماشین های شارژی چقدر است ؟

پاسخ : سرعت ماشین های شارژی بین 4 تا 7 کیلو متر در ساعت می باشد.

 


 

خرید آنلاین ماشین شارژی و موتور شارژی های بازی دان


 

از بازی دان شاد و حرفه ای خرید کنید